.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین نشست استانداران سراسر کشور در دولت یازدهم تشکیل شد
اولین نشست استانداران سراسر کشور در دولت یازدهم بعدازظهر امروز و پس از انجام مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و فعلی کشور تشکیل شد.
اولین نشست استانداران سراسر کشور در دولت یازدهم تشکیل شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،‌ اولین نشست استانداران سراسر کشور در دولت یازدهم بلافاصله پس از پایان مراسم تودیع و معارفه وزیر کشور به‌ریاست دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی برگزار شد.

بنابر این گزارش،‌ پیش از ظهر امروز، ‌استانداران سراسر کشور که برای حضور در مراسم تودیع مصطفی محمد نجار وزیر سابق کشور و معارفه عبدالرضا رحمانی فضلی،‌ وزیر کشور دولت یازدهم،‌ در محل وزارت کشور حاضر شده بودند،‌ نخستین گردهم‌آیی خود در دولت یازدهم را با حضور وزیر جدید کشور،‌ برگزار کردند.

وزیر کشور در این نشست ضمن استماع گزارش استانداران از آخرین وضعیت استان‌ها، اهم رویکردهای دولت تدبیر و امید را در خصوص اداره استان‌ها مطرح و بر ضرورت بسیج همه امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف نظام،‌ تعمیق سیاست دولت منتخب و حل مشکلات مردم تأکید کرد.

رحمانی فضلی در تبیین رویکردهای دولت خطاب به استانداران، پایبندی به اخلاق، اجرای مطلق قانون، اهتمام به تحقق عدالت و تأکید بر تحقق انضباط مالی و گسترش نظم اداری و مدیریتی را از اصول محوری دولت دانست.

بررسی روش‌های کوتاه‌مدت برای تحقق برنامه‌های تنوع در تأمین منابع، بهینه‌سازی استفاده از تسهیلات و اعتبارات بانکی برای گسترش اشتغال و ضرورت‌های آنی برنامه‌های مدیریت بحران در مقوله خشکسالی و کاهش مشکلات مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده کشور از مهمترین عناوین و موضوعات مورد بحث و بررسی استانداران و وزیر کشور در این جلسه بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.046 seconds.